.
Jesteś tu: Start Produkty-Zastosowanie QUAKER-VERKOL Smary i oleje dla Wiertnic i Maszyn drążenia tuneli TBM
.
Nr katalogowy Nazwa: | Opis produktu: | Opakowania: |
PASTY USZCZELNIAJĄCE: | ||
MC-8601 TUNKOL-260 | Pasta smarująco-uszczelniająca specjalnie opracowana do smarowania uszczelnień, szczotek, tarcz, osłon, mechanizmów maszyn do drążenia tuneli EPB TBM, pojedynczych i podwójnych tarcz. Polecana do układów centralnego smarowania maszyn drążących wielkie tunele, przy temperaturze powyżej 10°C. TUNKOL-260 jest w pełni odporny na wymywanie wodą, również słoną i zabezpiecza przed przeciekaniem i zapewnia optymalną szczelność urządzeń wysokociśnieniowych. Wysoka stabilność i chemiczna odporność zapewniają właściwości uszczelniające przed wodą, zaprawą, piaskiem, bentonitem, gliną i wszystkich produktów procesowych. TUNKOL-260 wydłuża żywotność szczotek, minimalizując koszty i okresy przeglądów. Szacowane zużycie smaru to 1kg/m2 dla zewnętrznej powierzchni segmentów I może się różnić w zależności od warunków pracy. Wszystkie komponenty smaru są ekologiczne wg raportu INASMET nr 83.0679.0 / B. |
Beczka 185kg |
MC-8602 TUNKOL SL-2 | Pasta smarująco-uszczelniająca specjalnie opracowana do ochrony i smarowania wszystkich modeli elementów uszczelnień i szczególnie łożysk maszyn drążących tunele TBM zlokalizowanych w głowicach wiertniczych. Polecana do układów centralnego smarowania maszyn drążących wielkie tunele, przy temperaturze powyżej 10°C. TUNKOL SL-2 jest w pełni odporny na wymywanie wodą, również słoną i zabezpiecza przed przeciekaniem i zapewnia optymalną szczelność urządzeń wysokociśnieniowych. Wysoka stabilność i chemiczna odporność zapewniają właściwości uszczelniające przed wodą, zaprawą, piaskiem, bentonitem, gliną i wszystkich produktów procesowych. Znacząco wydłuża żywotność smarowanych części rotacyjnych, minimalizując koszty i czas serwisu. Wszystkie komponenty smaru są ekologiczne wg raportu INASMET nr 83.30738.0 |
Beczka 185kg |
SMARY SPECJALNE: | ||
MC-8605 TUNKOL TN-30 | Smar specjalny kompleksowo-litowy, bardzo przyczepny, odporny na duże obciążenia, wibracje, nierozpuszczalny w wodzie. VERKOL TN-30 został specjalnie opracowany do smarowania łożysk i uszczelnień maszyn do drążenia tuneli, gdzie występują eksremalne obciążenia, zapylenie, wilgotność, szczególnie podczas wiercenia w skałach. Smar jest polecany do wszystkich aplikacji najbardziej wymagających w kopalniach, budownictwie, gdy wskaźnik obrotów nie przekracza DN=220.000, a temperatura pracy jest w zakresie -20 do +140°C i jest sklasyfikowany ISO 6743-9 and X-BDHB 2. Smar zawiera specjalny pakiet dodatków ekstremalnych ciśnień EP, dodatków przeciwzużyciowych, przeciwutleniaczy, dodatek smarów stałych, które umożliwiają przenoszenie ekstremalnych ciśnień i gwarantują bardzo niski współczynnik tarcia, w porównaniu do innych podobnych smarów. Może być aplikowany ręcznie lub w centralnym układzie smarowania dostosowanym dla klasy NLGI=2 i lepkości dynamicznej 5000 mPa.s. |
Beczka 185kg |
MC-8606 TUNKOL TN-100 | Smar specjalny kompleksowo-litowy, bardzo przyczepny, odporny na duże obciążenia, wibracje, nierozpuszczalny w wodzie. VERKOL TN-100 został specjalnie opracowany do smarowania łożysk i uszczelnień maszyn do drążenia tuneli, gdzie występują ekstremalne obciążenia, zapylenie, wilgotność, szczególnie podczas wiercenia w skałach. Smar jest polecany do wszystkich aplikacji najbardziej wymagających w kopalniach, budownictwie, gdy wskaźnik obrotów nie przekracza DN=50.000, a temperatura pracy jest w zakresie -10 do +140°C i jest sklasyfikowany ISO 6743-9 and X-ADHB 2 Smar zawiera specjalny pakiet dodatków ekstremalnych ciśnień EP, dodatków przeciwzużyciowych, przeciwutleniaczy, dodatek smarów stałych, które umożliwiają przenoszenie ekstremalnych ciśnień i gwarantują bardzo niski współczynnik tarcia, w porównaniu do innych podobnych smarów. Może być aplikowany ręcznie lub w centralnym układzie smarowania dostosowanym dla klasy NLGI=2 i lepkości dynamicznej 7000 mPa.s. |
Beczka 185kg |
MC-8422 VERKOL EPX 2 MC-8423 VERKOL EPX 3 |
Smar wielozadaniowy do wszystkich typów mechanizmów i łożysk pracujących pod dużym obciążeniem. Charakteryzuje się wysoką stabilnością mechaniczną, odpornością na działanie wody, zużycie i ekstremalne ciśnienia. Sklasyfikowany wg DIN 51502: KP 2K-20 również dostępny w klasach NLGI: 00, 0, 1, 3. | Puszka 5kg x4 Puszka 18kg Beczka 45kg Beczka 185kg kartusz 400g x24 |
OLEJE HYDRAULICZNE MINERALNE: | ||
MC-8522B VESTA HV 46 MC-8522C VESTA HV 68 |
Oleje hydrauliczne o bardzo wysokim wskaźniku lepkości, o wyjątkowej stabilności termicznej z dodatkami przeciwzużyciowymi, przeciw utlenianiu, antykorozyjnymi, separującymi powietrze, przeciwpiennymi, o wysokiej mocy deemulgującej. Polecane do systemów hydraulicznych w każdym przemyśle, które pracują w zmiennym termicznie środowisku. Przewyższają standardy: DIN 51524 Part 3-HVLP, AFNOR NFE 48603 HV, ISO 6743 / 4 L-HV, DENISON HF-0 and HF-2. Aprobata: Mannesmann Rexroth | 20kg, 45kg, 185kg, 880kg |
MC-8521E VESTA HLP 46 MC-8521F VESTA HLP 68 |
Oleje hydrauliczne o wysokiej stabilności termicznej z dodatkami przeciwzużyciowymi, przeciw utlenianiu, antykorozyjnymi, separującymi powietrze, przeciwpiennymi, o wysokiej mocy deemulgującej. Oleje bezpopiołowe o dobrej pompowalności. Polecane do większości systemów hydraulicznych wodnych w każdym przemyśle, które pracują w zmiennym termicznie środowisku. Przewyższają standardy: DIN 51524 Part II HLP, AFNOR NFE 48603 L-HM, ISO 6743 / 4 L-HM . Aprobata: Mannesmann Rexroth | Kanister 20kg Beczka 185kg Kontener 880kg |
PŁYNY HYDRAULICZNE NIEPALNE: | ||
MC-8524A RESFLUID HFDU 46 | Syntetyczne płyny hydrauliczne o wysokim wskaźniku lepkości ze specjalnymi dodatkami redukującymi tarcie, przeciw zużyciu, utlenianiu i korozji. Oleje nietoksyczne i biodegradowalne. Nie powodują puchnięcia uszczelnień jak w przypadku olejów mineralnych. Są kompatybilne z większością elastomerów stosowanych w uszczelnieniach. Uważane za trudnopalne są polecane do układów zagrożonych pożarowo. Również polecany jest SF-46 RESFLUID HFDU. | Beczka 185kg Kontener 880kg |
SPECJALNE OLEJE PRZEKŁADNIOWE: | ||
MC-8511D COMPOUND E-3 ISO -220 MC-8511E COMPOUND E-4 ISO-320 |
Specjalne oleje wysokociśnieniowe wysokiej jakości do przekładni przemysłowych, skrzyń biegów, łożysk, pomp, systemów cyrkulacyjnych. Spełnia z nadwyżką wszystkie wymogi U.S. Steel-224 spec. oraz Standard DIN 51517 Part 3. | Kanister 20kg Beczka 185kg Kontener 880kg |
MC-8511F COMPOUND-E-5 ISO 460 MC-8511G COMPOUND-E-6 ISO 680 MC-8511H COMPOUND-E-7 ISO 1000 | Specjalne oleje wysokociśnieniowe wysokiej jakości do przekładni przemysłowych średniej prędkości, skrzyń biegów, łożysk, systemów cyrkulacyjnych, które wymagają oleje o wysokiej lepkości o wyjątkowej odporności na naciski i zużycie. Spełnia z nadwyżką wszystkie wymogi U.S. Steel-224 spec. oraz Standard DIN 51517 Part 3. | Kanister 20kg Beczka 185kg Kontener 880kg |
MC-8515 COMPOUND MP 320 | Specjalny olej wysokociśnieniowy wysokiej jakości do przekładni przemysłowych, skrzyń biegów, łożysk, łożysk pomp, systemów cyrkulacyjnych, które wymagają olej o wyjątkowej odporności na naciski i zużycie. Posiada doskonałe właściwości deemulgujące wodę, właściwości ochronne przed zjawiskiem mikropittingu. Chroni przed korozją i nie tworzy piany. Spełnia z nadwyżką wymogi DIN 51517 Part 3, Specification U.S. Steel-224, E-02 AGMA 9005, David Brown and Cincinnati Milacron S1.53.101 P-59. Certifikat: SIEMENS (FLENDER) GmbH. | Kanister 20kg Beczka 185kg Kontener 880kg |
OLEJE DO SILNIKÓW I PRZEKŁADNI: | ||
MC-8570 TURBOPLUS LD SAE 10W40 |
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników diesel’a o niskiej emisji (EURO 4). Polecany do samochodów ciężarowych, ciągników siodłowych, autobusów. Wydłuża okres między przeglądami. Spełnia wymogi: ACEA E7/E5, B4/B3, API CI-4/CH-4/CG-4, MAN M-3275, VOLVO VDS-3, RVI RLD-2, Global DHD- 1, Mack EO-M Plus, MTU Type-2, 20071/2/6/7/8 CUMMINS, CAT ECF-2, ECF-1-a and Deutz DQC III-05. Aprobata: MB-Approval 228.3 | Kanister 5L x4 Kanister 20kg Beczka 185kg |
MC-8577 MAXIDIESEL SHPD SAE 15W40 |
Olej do silników wysokoprężnych, z doładowaniem lub bez, o długiej żywotności pracujących w trudnych warunkach pogodowych. Do dalekobieżnych samochodów ciężarowych, autobusów itp. Ułatwia zimny start, zmniejsza zużycie paliwa w warunkach START-STOP. Spełnia m.in. standardy: ACEA E2, API CF-4, MB-228.1, Volvo VDS-MAN-271 | Kanister 20kg Beczka 185kg Kontener 880kg |
MC-8500 ENGRANAJES EP SAE 80W90 |
Olej przekładniowy SAE 80W90 GEAR VERKOL-EP na bazie parafinowych olejów mineralnych najwyższej jakości z dodatkami przeciwzużyciowymi, EP, przeciwutleniaczami i inhibitorami korozji. Oparty chemicznie na związkach siarki/fosforu/azotu jest całkowicie wolny od ciężkich metali i halogenów. Polecany do wszystkich typów przekładni, samochodowych dyferencjałów różnicowych, maszyn rolniczych, budowlanych, które wymagają olej jakości: API GL-4 and MIL-L-2105, które z łatwością spełnia. | Kanister 5L x4 Kanister 20kg Beczka 185kg |
OLEJE DO KOMPRESORÓW | ||
MC-8543B NAVA -100 |
Olej na bazie naftenowej do kompresorów tłokowych z dużą zawartością dodatków ulepszających przeciw utlenianiu, bez dodatków popiołowych. Posiada właściwości czyszczące i zapobiega tworzeniu się osadów i nagaru na zaworach. Również czyści wymienniki ciepła, bojlery, tłumiki. Wysoki punkt zapłonu zwiększa bezpieczeństwo i ochronę przez ryzykiem pożaru lub wybuchu. Szeroko spełnia wymogi DIN 51506 VD-L i ISO-6743 51506/VD-L-L-DAB. | Beczka 185kg |
MC-8521G VESTA HLP 100 |
Olej hydrauliczny o wysokiej stabilności termicznej z dodatkami przeciwzużyciowymi, przeciw utlenianiu, antykorozyjnymi, separującymi powietrze, przeciwpiennymi, o wysokiej mocy deemulgującej. Olej bezpopiołowy o dobrej pompowalności. Polecany szczególnie do sprężarek rotacyjnych łopatkowych wg zaleceń Vickers, Denison i Cincinnati Milacron. Przewyższa standardy: DIN 51524 Part II HLP, AFNOR NFE 48603 L-HM, ISO 6743 / 4 L-HM Aprobata: Mannesmann Rexroth |
Kanister 20kg Beczka 185kg |
.
MCPOLSKA.PL Sp. z o.o. S.k, ul.Wschodnia 5a, 62-080 Swadzim, tel/fax: +48-61-822-65-61 biuro@mcpolska.pl
do góry