.
Jesteś tu: Start Produkty-Zastosowanie QUAKER-VERKOL Smary i oleje do Maszyn Budowlanych i Górniczych
.
Symbol | Nazwa | Opis | Opakowania |
SMARY | |||
MC-8466 | ATLANTA | Punkt kroplenia: 300°C, Klasa NLGI=2. Półsyntetyczny smar z dodatkiem dwusiarczku molibdenu i EP, o wyjątkowej przyczepności, wypierający wodę i właściwościami ochronnymi. Specjalnie przeznaczony do śrub, sworzni, przegubów i mechanizmów poddanych bardzo dużym obciążeniom przy niskich prędkościach, w bardzo trudnych warunkach: hydrauliczne wiertarki udarowe, koła zębate, ładowarki, spycharki, koparki, itd. ATLANTA wydłuża okres pracy nawet 5-krotnie, co pozwala zmniejszyć koszty serwisu. Zgodny z ISO 6743-9-L-X-AEIB 2 i DIN 51825 KPF-2-P-10, CATERPILLAR MPGM i JOHN DEERE MOLY HIGH TEMP EP GREASE. Aprobata LIEBHERR. | Kartusz 400g x24 Puszka 5kg x4 Puszka 18kg Beczka 45kg Beczka 185kg |
MC-8417 | VERKOFARM | Punkt kroplenia: 200°C, Klasa NLGI=2. Smar wielozadaniowy EP polecany do mechanizmów, tulei, łożysk pod dużym obciążeniem w trudnych warunkach pracy. Posiada znakomitą przyczepność , doskonała stabilność mechaniczną, odporność na wodę i właściwości ochronne. Przyjazny dla środowiska. Zgodny z ISO 6743-9-L-X-BCHB 2, DIN 51825 KP-2K-20, KOMATSU, TAMROCK, EUCLID. | Kartusz 400g x24 Puszka 5kg x4 Puszka 18kg Beczka 45kg Beczka 185kg |
MC-8441 | VITALIA-BF | Punkt kroplenia: 290°C, Klasa NLGI=2/3. Smar VITALIA-BF został stworzony specjalnie do smarowania piast kół i elektrycznych hamulców samochodów osobowych, ciężarowych, budowlanych oraz do wszystkich typów łożysk tocznych wolno, średnio i wysokoobrotowych. Okres smarowania co około 1.000.000 km. Test żywotności, ASTM D-3527 (160°C/1000obr.), 120 h. | Kartusz 400g x24 Puszka 5kg x4 Puszka 18kg Beczka 45kg Beczka 185kg |
MC-8442 | TERMOPLEX 220 EP | Punkt kroplenia: 300°C, Klasa NLGI=2. Kompleksowo-litowy smar zaprojektowany do smarowania łożysk pracujących pod ekstremalnym obciążeniem, działaniu wibracji i uderzeń. Wyróżnia się wysoką wydajnością w maszynach wielkogabarytowych, łożysk kruszarek, młynów, sit, suportów młynów, pieców rotacyjnych, cylindrów. Zalecany do łożysk poddanych dużym obciążeniom, wibracjom, uderzeniom, wysokim temperaturom, w kontakcie z wodą i błotem. Klasyfikacja ISO 6743-9-L-X-BDHB 2 oraz DIN 51825 KPF 2 N-20. | Beczka 45kg Beczka 185kg |
MC-8456 | ALDEBA GT-6 | Punkt kroplenia: 150°C, Klasa NLGI=2. Pólsyntentyczny smar wapniowy, stosowany do mechanizmów w kontakcie z wodą. Posiada właściwości wysokociśnieniowe EP, bardzo przyczepny, wypiera wodę i uszczelnia. Smar nietoksyczny uznany przez Scientific Associates Inc. (St. Louis). Klasyfikacja ISO 6743-9-L-X-BBIB 2 i DIN 51825 KPHC-2-G-20. Aprobata LIEBHERR. | Kartusz 400g x24 Puszka 4,5kg x4 Puszka 18kg Beczka 45kg Beczka 180kg |
MC-8468 | MOLYVERKOL | Punkt kroplenia: 195°C, Klasa NLGI=2. Wysokociśnieniowy smar litowy z dodatkami EP i wysoką zawartością dwusiarczku molibdenu MoS2. Doskonała stabilność mechaniczna, właściwości ochronne, przeciw zużyciu i przeciw tarciu. Zalecany do miejsc, gdzie fizyczno-chemiczne działanie MoS2 musi być maksymalne. Klasyfikacja: ISO 6743-9-L-X-BCIB 2 i DIN 51825 KPX-2G-20. | Puszka 18kg Beczka 45kg |
MC-8460 | MOLYBDAL-2 | Punkt kroplenia: 190°C, Klasa NLGI=2. Smar litowy z dodatkami EP i dwusiarczkiem molibdenu MoS2. Doskonała odporność mechaniczna, właściwości ochronne i przeciwzużyciowe. klasyfikacja: ISO 6743-9-L-X-BCEB 2 i DIN 51825 KPF-2M-20. | Kartusz 400g x24 Puszka 5kg x4 Puszka 18kg Beczka 45kg Beczka 185kg |
MC-8465 | VERKOTAC-350 | Punkt kroplenia: 300°C, Klasa NLGI=1. Smar specjalny przekładni otwartych i półzakrytych. Odporny na wysokie temperatury, duże obciążenia. Doskonała przyczepność, wysoka wodoodporność, właściwości ochronne, antykorozyjne i przeciwzużciowe. Może być stosowany ręcznie pędzlem lub poprzez natrysk. Polecany m.in. w piecach cementowych, młynach, dźwigach portowych, ogólnie do wielkogabarytowych przekładni otwartych. ISO 6743-9-L-X-BDHB 1 i ISO 6743-6:CKL. | Beczka 40kg |
MC-8591 | VERKOL ALC-00 HV | Klasa NLGI=00. Wysokociśnieniowy półpłynny smar kompleksowo-glinowy na bazie oleju o bardzo wysokiej lepkości, specjalnie zaprojektowany do otwartych przekładni młynów, pieców, w przemysle cementowym i górniczym. Do układów centralnego smarowania, natryskowego, zanurzeniowego i smarowania ręcznego w urządzeniach nowych i starego typu. FZG>12. Klasyfikacja: DIN 5150 OGPF 00 K-10. | Puszka 18kg Beczka 185kg |
MC-8582 MC-8583 |
VERKOL MEP-0 VERKOL MEP-1 |
Punkt kroplenia 160°C, NLGI=0 i NLGI=1. Półsyntetyczny smar specjalny, szczególnie polecany do kruszarek. Doskonała odporność na działanie wody i właściwości uszczelniające. Dobra przyczepność oraz właściwości przeciwzużyciowe i wysokociśnieniowe. Gwarantuje długoterminową ochronę przed utlenianiem i korozją łożysk. Aprobata Construcciones y Estudios Industriales S.A. i BABBITLESS. | Beczka 185kg |
MC-8711 | ATLANTA PICK | Punkt kroplenia 290°C, Klasa NLGI=2. Smar miedziany opracowany specjalnie do kilofów i dłut hydraulicznych młotów oraz połączeń pracujących w bardzo agresywnym środowisku. Zalecany do urządzeń: KRUPP, MONTABERT, ATLAS COPCO, INDECO, RAMMER i innych. | Kartusz 400g x24 Puszka 18kg Beczka 45kg |
MC-8605 MC-8606 |
TUNKOL TN-30 TUNKOL TN-100 |
Klasa NLGI=2. Smar specjalny kompleksowo-litowy, bardzo przyczepny, odporny na duże obciążenia, wibracje, nierozpuszczalny w wodzie. Smar został specjalnie opracowany do smarowania łożysk i uszczelnień maszyn do drążenia tuneli, gdzie występują ekstremalne obciążenia, zapylenie, wilgotność, szczególnie podczas wiercenia w skałach. Gwarantuje bardzo niski współczynnik tarcia, w porównaniu do innych podobnych smarów. Smar jest polecany do wszystkich aplikacji najbardziej wymagających w kopalniach, budownictwie, gdy wskaźnik obrotów nie przekracza DN=220.000 i DN=50.000, a temperatura pracy jest w zakresie -10 do +140°C. Klasyfikacja ISO 6743-9 and X-ADHB 2. | Beczka 185kg |
MC-8707 MC-8708 MC-8709 |
GRASA DE COBRE S.C. PASTA DE COBRE G1 PASTA DE COBRE G2 |
Punkt kroplenia: Bez, Klasa NLGI=0 (S.C) i NLGI= 1 (G1) i NLGI=2 (G2). Pasty miedziane, nietopliwe, przeciwzakleszczeniowe, całkowicie wodooporne, z dodatkami wysokociśnieniowymi EP. Szczególnie polecane do połączeń gwintowych i części wiertnic, mocowań, układów centralnych, itp. |
Puszka 2kg x12 Puszka 18kg |
MC-8705 MC-8706 |
GB-100 ZN GB-200 ZN |
Klasa NLGI=1 i NLGI=2. Specjalne pasty przeciwzakleszczeniowe z bardzo wysoką zawartością mikronizowanego cynku. Zapobiegają zapieczeniu lub zespawaniu połączeń nawet w temperaturze 400°C w urządzeniach wiertniczych, pneumatycznych wiertnicach. Ułatwiają montaż i demontaż części nasadowych, gwintowanych, sprzęgieł, itp. | Puszka 6kgx4 Beczka 27kg |
OLEJE | |||
OLEJE SILNIKOWE | |||
MC-8570 | TURBOPLUS LD 10W40 | SAE 10W40. Wielosezonowy olej syntetyczny do silników wysokoprężnych i turbodoładowanych, do stosowania w szerokim zakresie temperatur w samochodach ciężarowych i autobusach. Zalecany przy niekorzystnych warunkach klimatycznych i wydłużonych okresach między przeglądami (nawet do 100000km). Produkt jest na bazie olejów syntetycznych, zawiera polimery odporne na ścinanie i najnowszy pakiet dodatków uszlachetniających wydłużającą żywotność. API CI-4/CH-4; ACEA E5/E3/B4/B3; GLOBAL DHD-1; MTU Type-2 M.B.-228.3; VOLVO VDS-2; MACK EO-M PLUS; CUMMINS CES-20077/8 MAN M-3275; RVI -RLD; SCANIA LD; DDC Oil Category-2 Aprobata DAIMLER CHRYSLER AG. |
Kanister 5lx4 Beczka 20kg Beczka 185kg Beczka 880kg |
MC-8572 MC-8575 |
VERKOPLUS-SHPD 15W40 20W50 | Olej wielosezonowy do silników wysokoprężnych o dużej mocy, wolnossących i z turbodoładowaniem pracujących w najcięższych warunkach. Posiada wysoką stabilność w wysokich temperaturach. Zachowuje swoje właściwości na wiele sezonów. Ułatwia rozruch w niskich temperaturach i przyczynia się do oszczędności paliwa w systemie Start – Stop. Przewyższa specyfikacje: API CH-4/CG-4; ACEA E3/B3; MIL-L-2104 E, DDC Oil Category-2; M.B.-228.3; VOLVO VDS-2; RVI – RLD; MTU Type-2, MAN M-3275; SCANIA; MACK EO-M PLUS; CUMMINS CES-20076. Aprobata DAIMLER CHRYSLER AG. Rekomendowana lepkość 20W50 do IVECO-PEGASO. |
Kanister 5lx4 Beczka 20kg Beczka 185kg Beczka 880kg |
MC-8577A MC-8577B MC-8577C MC-8577D MC-8577E MC-8577F |
MAXIDIESEL-SHPD 15W40 SHPD 20W40 SHPD 20W50 SHPD SAE-30 SAE-40 SAE-50 |
Oleje do silników wysokoprężnych o dużej mocy, wolnossących i z turbodoładowaniem pracujących w najcięższych warunkach. Zawiera dodatki antykorozyjne, przeciw utlenianiu, przeciwzużyciowe, przeciwpienne. Dodatki czyszczące zapewniają mniejsze odkładanie zanieczyszczeń i szlamu, co gwarantuje dłuższą żywotność zaworów i czyste komory spalania. Przewyższa specyfikacje: API CG-4/CF-4; ACEA E2/B3; MIL-L-2104 E; DDC Category-1; MAN-271, M.B.-228.1/0; VOLVO VDS; MACK EO-M; MTU Type-1. Aprobata DAIMLER CHRYSLER AG. |
Kanister 5lx4 Beczka 20kg Beczka 185kg Beczka 880kg |
UKŁADY HYDRAULICZNE I PRZEKŁADNIE | |||
MC-8521C MC-8521D MC-8521E MC-8521F MC-8521G MC-8521H |
VESTA HLP-22 VESTA HLP-32 VESTA HLP-46 VESTA HLP-68 VESTA HLP-100 VESTA HLP-150 |
Olej hydrauliczny o wysokiej stabilności termicznej, dobrze wypierający powietrze, o wysokiej mocy deemulgującej, bardzo dobrze chroni przed korozją i utlenianiem. Olej bezpopiołowy o bardzo dobrej filtrowalności. Zalecany do większości układów hydraulicznych wywrotek, koparek, ładowarek i łopat, w szczególności dla następujących marek: FIAT-ALLIS, FAI, BENATI, JCB, HANOMAG, AVELIG-BARFORD, BENFRA, FAUN, FURUKAWA, AUSA, O&K, DAEWOO, HITACHI, SAMSUNG, GURIA, MERLO, AMMAN i HIAB-VALMAN w normalnych warunkach pracy. Przewyższa wymogi: DIN 51524 Part II HLP, AFNOR NFE 48 603-HM, ISO 6743/4 L-HM, EUCLID, DENISON HF, CINCINNATI MILACRON-P, INGERSOLL-RAND, TAMROCK. Aprobata MANNESMANN REXROTH i LIEBHERR. |
Beczka 20kg Beczka 45kg Beczka 185kg Beczka 880kg |
MC-8522A MC-8522B MC-8522C |
VESTA HV-32 VESTA HV-46 VESTA HV-68 |
Olej hydrauliczny o wysokim wskaźniku lepkości, o wysokiej stabilności termicznej, dobre własności odpowietrzania. Doskonała ochrona przed zużyciem, korozją i utlenianiem. Zalecany do układów hydraulicznych narażonych na nagłe zmiany temperatur koparek, pomp hydraulicznych, walców drogowych, brukarek, w szczególności dla takich marek jak: SCHWING, PUTZMEISTER, YUMBO, POCLAIN, KUBOTA, DRESSER, ATLAS, MESSERSI, DERRUPE, EUCLID, LEBRERO. Przewyższa DIN 51524 Part III HVLP, AFNOR NFE 48 603-HM, ISO 6743/4 L-HV, DENISON HF, CINCINNATI MILACRON-P. Aprobata MANNESMANN REXROTH. |
Beczka 20kg Beczka 45kg Beczka 185kg Beczka 880kg |
MC-8584 | MULTIVESTA-OP SAE 10W20 | Olej hydrauliczny o bardzo wysokim wskaźniku lepkości specjalnie zaprojektowany do sprzętu budowlanego. Zastępuje większość olejów hydraulicznych, ponieważ spełnia szeroki zakres wymogów i może być stosowany jako „uniwersalny olej hydrauliczny”. W konsekwencji zapobiega kosztownym naprawom ze względu na stosowanie niewłaściwego stosowania oleju. Ponadto jest kompatybilny z olejami silnikowymi. Zalecany do większości jednostek: CASE-POCLAIN, KOMODA, KUBOTA, itp. Przewyższa wymogi: DIN 51524 Part III HVLP, AFNOR NFE 48 603-HV, ISO 6743/4 L-HV, CASE-POCLAIN P 110 32-03 J. |
Beczka 20kg Beczka 185kg Beczka 880kg |
MC-8587 | VESTA C-4 10W30 |
Specjalny olej uniwersalny do samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn górniczych i budowlanych. Wielosezonowy płyn do układów hydraulicznych w maszynach wiertniczych, dźwigach, przekładniach typu ATF, konwerterów momentu obrotowego. Jest kompatybilny z olejami silnikowymi. Przewyższa wymogi: ALLISON C-4, API CG-4, MIL-L-2104 D, CAT SERIE III, CATERPILLAR TO-2. |
Beczka 20kg Beczka 185kg Beczka 880kg |
MC-8588 | VESTA HZ 10w20 | Wielosezonowy płyn olej mineralny o wysokim wskaźniku lepkości. Posiada doskonałe właściwości przeciwzużyciowe, specjalnie zaprojektowany do układów przekładniowo-napędowych maszyn ciężkich. Ze względu na swoje właściwości wielosezonowe układ hydrauliczny działa idealnie od startu nawet w bardzo niskich temperaturach. Przewyższa wymogi: DIN 51524 Part II, HLP AFNOR NFE 48 603-HM, ISO 6743/4 L-HM, DENISON HF-0, CINCINNATI MILACRON P-70, VICKERS M-2952-S. |
Beczka 20kg Beczka 185kg Beczka 880kg |
UKŁADY HYDRAULICZNE I PRZEKŁADNIE | |||
MC-8589 | VESTA HD SAE 10W |
Olej hydrauliczny szczególnie zalecany do sprzętu budowlanego, doskonale mieszalny z olejami silnikowymi. Posiada niezwykłą odporność na utlenianie, korozję, dodatki przeciw zużyciu i przeciwpienne. Polecany do wszystkich układów hydraulicznych maszyn, które wymagają smarowania zgodnie HYDO-CATERPILLAR i klasą API CC/SF. | Beczka 20kg Beczka 185kg Beczka 880kg |
MC-8610 | VESTA JD SAE 10W30 |
Wielozadaniowy olej przekładniowy do maszyn rolniczych typu UTTO (Universal Tractor Tranmission Oil). Spełnia wymogi układów hydraulicznych, przekładni, kół zębatych i sprzęgieł i hamulców. Zapobiega wibracjom i hałasowaniu podczas hamowania. Jest rekomendowany do hydrauliki, przekładni i układów sterujących wg specyfikacji: JOHN DEERE Std. JDM J-20 C, CATERPILLAR-MTO, MASSEY FERGUSON M-1127 i M-1143. |
Kanister 5lx4 Beczka 20kg Beczka 45kg Beczka 185kg Beczka 880kg |
MC-8611 | VESTA AS-A | Płyn przekładniowy o wysokiej stabilności. Doskonała odporność na korozję, utlenianie, gwarantuje niskie powstawanie osadów. Idealny do hydraulicznych układów napędowych, konwerterów momentu obrotowego, przekładni automatycznych i półautomatycznych oraz przekładni kierowniczych ze wspomaganiem. Zalecany do przekładni i konwerterów HANOMAG, TEREX i CLARK-MICHIGAN FAI i FORD, przekładni kierowniczych ze wspomaganiem FIAT-ALLIS, TAMROCK, MOXI, KOCKUM oraz innych. Przewyższa wymogi: G.M. Type A Suffix A, Dexron I, ALLISON C-3. Aprobata LIEBHERR. |
Beczka 20kg Beczka 185kg |
MC-8612 | VESTA TD-2 | Płyn do przekładni automatycznych o wysokiej stabilności. Odporny na starzenie, korozję i utlenianie, gwarantuje niskie powstawanie osadów. Idealny do automatycznych skrzyń biegów i konwerterów momentu obrotowego, które wymagają smarowania zgodnie ze specyfikacją G.M. DEXRON II D, szczególnie polecany do większości jednostek FURUKAWA, KOMATSU, GURIA i FAUN. Przewyższa wymogi: DEXRON-II D Standard. |
Kanister 5lx4 Beczka 20kg Beczka 45kg Beczka 185kg Beczka 880kg |
MC-8613 | VESTA TD-3 | Płyn przekładniowy szczególnie zalecany do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, które wymagają specyfikacji GM DEXRON-III. Produkt bardzo odporny na degradację, utlenianie i korozję, zapobiega powstawaniu osadów - nawet przy bardzo wysokich temperaturach. Zalecany do układów kierowniczych ze wspomaganiem, przekładni i konwerterów, które wymagają olejów tej klasy. Przewyższa wymogi: G.M. DEXRON-III AUTOMATIC TRANSMISSION FLUID, M.B.-236.9, ALLISON C-4 MERCON, Z.F. TE-ML-14, VOITH G-607. |
Beczka 20kg Beczka 185kg |
MC-8614A MC-8614B MC-8614C |
VESTA TO-4 SAE 10W SAE 30 SAE 50 |
Olej przekładniowy do przekładni, servo, napędów (napędów końcowych, zębatek, dyferencjałów), zanurzonych w oleju sprzęgieł i hamulców. Jest on zgodny ze specyfikacjami CATERPILLAR- TDTO (Transmission and Drive Train Oil), dlatego jest zalecany do wszystkich typów maszyn CATERPILLAR. W zależności od aplikacji urządzenia Caterpillar, zalecamy: VESTA TO-4 SAE 10W, do układów hydraulicznych. VESTA TO-4 SAE 30 do przekładni VESTA TO-4 SAE 50, do układów różnicowych. Przewyższa specyfikacje: TDTO-CAT. TO-4, EUCLID i ALLISON C-4. |
Beczka 20kg Beczka 185kg |
SKRZYNIE BIEGÓW I DYFERENCJAŁY | |||
MC-8615A | VERKOL GT-8 SAE 75W90 |
100% syntetyczny olej wielosezonowy do wszystkich typów skrzyń biegów, przekładni, mechanizmów różnicowych ostatniej generacji samochodów osobowych i ciężarowych, które wymagają tego typu oleju. Przewyższa specyfikacje: API GL-5/GL-4 dla 75w90; API MT-1, MIL-PRF-2105E, MAN 3343, SCANIA STO 1.0, MACK-GO-J, ZF TE-ML 02B, 05B, 07A, 08A, 16F i 17B. |
Beczka 20kg Beczka 185kg |
MC-8616 | VERKOL ZF SINTETICO SAE 75W80 |
100% syntetyczny olej smarujący do skrzyń biegów i przekładni autobusów, lekkich i ciężkich samochodów ciężarowych, osiągający dłuższe okresy pracy między wymianami do 300.000km lub okres dwóch lat. Szczególnie polecany do przekładni, które wymagają oleju najwyższej wydajności. Jest odporny na wysokie temperatury i neutralny dla uszczelnień. Szczególnie polecany do ciężarówek REANULT i innych przekładni: ZF 5S 200, ZF 6S 300, ZF S5-42, ZF 9S-109, ZF 16S, EATON 4106 i EATON 8209. Przewyższa wymogi: API GL-4, dla klasy 75w80, ZF-TE-ML-02 D, MAN 341-TL VOLVO-97305, EATON. | Beczka 20kg Beczka 185kg |
MC-8500A MC-8500B MC-8500C MC-8500D |
ENGRANAJES EP 80W90 SAE 140 SAE 90 SAE 80 |
Olej do skrzyń biegów, mechanizmów różnicowych i napędów końcowych zgodny z API GL-4, olej EP do wysokich ciśnień. Zalecany do skrzyń biegów i mechanizmów różnicowych wywrotek THWAITES i BENFORD, a także do napędów i układów hydraulicznych koparek SAMSUNG. Przewyższa specyfikacje: MIL-L-2105, API GL-4 i ZF TE ML 02/08. | Kanister 5lx4 Beczka 20kg Beczka 45kg Beczka 185kg Beczka 880kg |
MC-8513K MC-8513L MC-8513M MC-8513N MC-8513O |
VERKOL GT-7 80W90 85W140 SAE 75W SAE 90 SAE 140 |
Specjalny olej z polimerami syntetycznymi do przekładni, skrzyń biegów, mechanizmów różnicowych i końcowych napędów hipoidalnych, które wymagają olejów wysokociśnieniowych EP. Zapobiega startom na sucho. Szczególnie polecany dla dyferencjałów i końcowych napędów następujących marek: KRAMER, VOLVO BM, CATERPILLAR, BITELLI, MBU-SCHEID, CASE, FAUN, CLARKMICHIGAN, AVELING-BRADFORD, GURIA, EUCLID, itp. Przewyższa specyfikacje: MIL-L-2105 B/C/D i API GL-5. Aprobata LIEBHERR. |
Kanister 5lx4 Beczka 20kg Beczka 45kg Beczka 185kg Beczka 880kg |
MC-8504 | SALDUBA-LS SAE 80W90 |
Olej przekładniowy do mechanizmów różnicowych z ograniczonym poślizgiem. Często są montowane w pojazdach terenowych (wywrotki, ładowarki) wykorzystywanych w górnictwie, kamieniołomach i budownictwie i nie mogą być smarowane olejami klasy API GL-5 oraz MIL-L-2105 C lub D, ponieważ generują uciążliwe wibracje i hałas z powodu tarcia wytwarzanego przy niskich prędkościach i wysokim momencie obrotowym. Szczególnie polecany do dyferencjałów: BENATI, HANOMAG i LIEBHERR. Zgodny ze specyfikacjami: BORG-WARNER, SALISBURY, HANOMAG, ORENSTEIN & KOPPEL (O&K), LIEBHERR, FIAT-ALLIS, MASSEY FERGUSON. | Beczka 20kg Beczka 185kg |
MC-8517B MC-8517C MC-8517D MC-8517E MC-8517F MC-8517G |
PATELA-100 PATELA-150 PATELA-220 PATELA-320 PATELA-460 PATELA-1000 |
Syntetyczny płyn przekładniowy PAG. Zalecany do smarowania przekładni wciągarki jezdnej, jednostek kołowych zębatych, przekładni planetarnych, ślimakowych i innych części napędowych żurawi przenośnych lub stacjonarnych, gdy utrudniony dostęp uniemożliwia częstą wymianę. Olej PATELA wydłuża okres pracy między wymianą nawet czterokrotnie w porównaniu do innych olejów. Zalecany przez LIEBHERR. | Beczka 20kg Beczka 185kg |
MASZYNY WIERTNICZE | |||
MC-8617 | VERKOL HGA-8 | Płyn żelowy do smarowania maszyn wiertniczych i młotów. Jego lepkość wzrasta wraz z temperaturą, dzięki temu zapewnia lepszą ochronę niż tradycyjne oleje stosowane w górnictwie. Jest całkowicie nierozpuszczalny w wodzie, nie absorbuje powietrza i odporny na kondensacje. Nie odparowuje i bez zapachu, jest idealny do stosowania w pomieszczeniach zamkniętych, takich jak kopalnie i tunele. Zalecany do wiertnic pneumatycznych: ATLAS COPCO, COMPAIR HOLMAN, INGERSOLL-RAND, GEIS, MONTABERT i MEUDON. | Beczka 45kg |
MC-8618 | VERKOL HGA-2000 EP ISO 100 |
Olej do wiertnic pneumatycznych z ruchomym wiertłem. Może być również stosowany do wiertnic typu down-the-hole (DTH), gdy temperatura otoczenia pozwala na wyższą lepkość niż normalna. Posiada właściwości przeciwzużyciowe, antykorozyjne, bardzo przyczepny, doskonałe właściwości deemulgujące w kontakcie z kondensatem z powietrza. Zalecany do wiertnic pneumatycznych: GARDNER DENVER, JOY RD OIL, CHICAGO PNEU-ROCKDRILL 1061, INGERSOLL RAND-ROCKDRILL-433, TAMROCK i THOR. |
Beczka 45kg Beczka 185kg Beczka 880kg |
KOMPRESORY | |||
MC-8538B MC-8538C MC-8538D |
NAVAPAR-46 NAVAPAR-68 NAVAPAR-100 |
Specjalny olej kompresorowy do wysoko-temperaturowych sprężarek łopatkowych, tłokowych, sprężarek śrubowych i pomp próżniowych. Dostępny w kilku lepkościach według specyfikacji producenta. Zalecany do sprężarek smarowanych olejami mineralnymi lub gdy smarowanie jest wymagane częściej ze względu na agresywne środowisko. Przewyższa specyfikacje: DIN 51506/VDL i ISO-6743-3A/L-DAB. Jest zalecany do większości sprężarek następujących marek: ATLAS COPCO, INGERSOLL-RAND, MACO, SAMUR i COMPAIR HOLMAN. | Beczka 20kg Beczka 185kg |
MC-8540A MC-8540B MC-8540C |
NAVASYNT-32 NAVASYNT-46 NAVASYNT-68 |
Specjalny syntetyczny olej sprężarkowy do sprężarek śrubowych i łopatkowych pracujących w wysokich temperaturach, gdzie wymagane są oleje syntetyczne. Wydłuża czas pracy między wymianami i obniża zużycie i koszty serwisowania. Jest kompatybilny z olejami mineralnymi i występuje w kilku klasach lepkości, wg zaleceń producenta. Przewyższa wymogi: DIN 51506/VDL i ISO-6743-3A/L-DAC/DAJ. Zalecany do większości sprężarek smarowanymi syntetycznymi olejami: SAMUR, WORTHINGTON, ATLAS COPCO, INGERSOLL-RAND i COMPAIR HOLMAN. Aprobata ATLAS COPCO AIRPOWER N.V. | Beczka 20kg Beczka 180kg |
MC-8543A MC-8543B |
NAVA-68 NAVA-100 |
Olej naftenowy do sprężarek tłokowych, z pełnym pakietem dodatków. Bardzo odporny na utlenianie, nie powoduje zanieczyszczeń, bez dodatków popiołowych. Właściwości czyszczące, zapobiegają tworzeniu osadów i nagaru na zaworach, jak również utrzymują wymienniki ciepła, butle i absorbery w czystości. Bardzo wysoki punkt samozapłonu zwiększa bezpieczeństwo i chroni przed pożarem lub wybuchem. Zgodny z: DIN 51506/VDL i ISO-6743-3A/L-DAB. Aprobata ATLAS COPCO AIRPOWER N.V. |
Beczka 185kg |
.
MCPOLSKA.PL Sp. z o.o. S.k, ul.Wschodnia 5a, 62-080 Swadzim, tel/fax: +48-61-822-65-61 biuro@mcpolska.pl
do góry