.
Jesteś tu: Start Produkty-Zastosowanie QUAKER-VERKOL Smary i oleje dla Transportu i Spedycji
.
Symbol | Nazwa | Opis | Opakowania |
OLEJE SILNIKOWE DO LEKKICH SAMOCHODÓW | |||
MC-8566 | VERKOSYNT | SAE 5W40 Olej syntetyczny wielosezonowy do silników benzynowych i Diesla wolnossących lub doładowanych, mający zastosowanie w bardzo szerokim zakresie temperatur, w pojazdach pracujących przy niesprzyjających warunkach pogodowych i przy dużych odstępach między wymianami oleju. Jest to produkt na bazie syntetycznych płynów, polimerów, odporny na ścinanie z dodatkami najnowocześniejszych zaawansowanych technologii, co zapewnia długą żywotność przy jednoczesnym uniknięciu tworzeniu się tak zwanego czarnego błota. Wysoce odporny na szkodliwe czynniki wpływające na żywotność silnika. Posiada właściwości wielosezonowe, umożliwia łatwy zimny-start ze względu na niezwykłą płynność w niskich temperaturach, chroni silnik od momentu rozruchu i przyczynia się do oszczędności zużycia paliwa w warunkach stop-start (start-stop). Spełnia wymogi i poziom jakości: ACEA A3/B3/B4 M.B.-229.3 VW-502.00/505.00, API CF/SL, PORSCHE, BMW LONG LIFE. |
Kanister 4x 5l Beczka 185kg |
MC-8569 | MV INYECCION | SAE 10W40 Półsyntetyczny olej do silników benzynowych z bezpośrednim lub pośrednim wtryskiem paliwa, jak również wolnossących lub turbodoładowanych silników Diesla dla pojazdów silnikowych pracujących w niekorzystnych warunkach klimatycznych i wydłużonych okresach między wymianami oleju. Produkt jest oparty na syntetycznych płynach, olejach mineralnych wysoce rafinowanych, odporny na ścinanie oraz najbardziej zaawansowanych i nowoczesnych dodatkach co zapewnia skuteczność i długą żywotność przy jednoczesnym zapobieganiu powstawania tzw. czarnego szlamu, który jest szkodliwy dla silnika. Spełnia specyfikacje: API CG-4/SJ, ACEA A3/B3, VW-500.01/505.00, M.B.- 229.1. |
Kanister 4x 5l Beczka 185kg |
MC-8568 | MULTIVERKOL SUPER | SAE 20W50 Wielosezonowy olej do silników benzynowych, bezołowiowych – ekologicznych i dla silników turbodoładowanych, wysokoprężnych lub atmosferycznych silników Diesla. Nadaje się do szerokiego zakresu temperatur otoczenia dla pojazdów mechanicznych narażonych na niekorzystne warunki atmosferyczne, wydłuża okresy pomiędzy smarowaniami. Spełnia specyfikacje: ACEA A2/B3/E2, M.B.-228.1 M.B.-229.1, VW-501.01/ 505.00, API SJ/CG4. |
Kanister 4x 5l Beczka 185kg |
MC-8567 | VERKOL T.D.I. | SAE 15W40 Wysokiej jakości olej wielosezonowy zaprojektowany specjalnie dla turbodoładowanych silników wysokoprężnych lekkich pojazdów silnikowych z bezpośrednim lub pośrednim wtryskiem pracujący w warunkach bardzo trudnych, w szerokim zakresie temperatur otoczenia, przy niekorzystnych warunkach klimatycznych i wydłużonych okresach między wymianami oleju. Spełnia specyfikacje: ACEA A2/B3/E2, API CH-4/CF/SJ, MIL-L-2104 E, M.B.-228.1 M.B.-229.1, VW-501.01/505.00. |
Kanister 4x 5l Beczka 185kg |
CIĘŻKI SPRZĘT | |||
MC-8574 | EXTREM | SAE 5W30 Olej skomponowany z dodatkami nowych technologii dla wszystkich rodzajów komercyjnych silników pojazdów wysokoprężnych. Zaprojektowany dla oszczędności paliwa. EXTREM 5W30 zapewnia wyjątkowy zimny start ze względu na niską lepkość w niskich temperaturach. Spełnia następujące poziomy jakości: ACEA E4/E5/E7, API CF, M-3277 MAN, VOLVO VDS-3, RVI-RXD/RLD-2, MACK EO-M PLUS, MTU Type-3, CUMMINS 20076 / 20077, DAF HP1 / HP2. Certyfikaty: MB-Approval 228.5 |
Kanister 4x 5l Beczka 185kg |
MC-8573 | TITANIUM UHPD | SAE 10W40 Wielosezonowy olej syntetyczny najnowszej technologii o wysokiej wydajności, specjalnie opracowany do użytku w nowoczesnych silnikach Diesla LOW-EDGE SAPS. Szczególnie nadaje się do smarowania najnowszej generacji silników wysokoprężnych (EURO 3 i EURO 4). Doskonała stabilność termiczna oleju zalecana na długie trasy i długie częstotliwości między wymianami oleju. Spełnia, m.in. Normy jakości: ACEA E4 / E6, MB 228.51/228.5, MAN M-3477, M +3.277-CTR. |
Kanister 4x 5l Beczka 185kg Beczka 860kg |
MC-8570 | TURBOPLUS LD 10W40 | SAE 10W40 Olej syntetyczny wielosezonowy do silników diesla atmosferycznych lub z turbodoładowaniem, do stosowania w szerokim zakresie temperatur otoczenia, w samochodach ciężarowych i autobusach w niekorzystnych warunkach klimatycznych i przy wydłużonych okresach między wymianami oleju (mniej więcej do maksymalnie 100000 km w, niektórych silnikach). Ten produkt jest oparty na syntetycznych płynach, odporny na ścinanie polimerów, nowoczesne i zaawansowane technologie zapewniają mu długą żywotność. Spełnia specyfikacje: API CI-4/CH-4, ACEA E5/E3/B4/B3, GLOBAL DHD-1, MTU Type-2, M.B.-228.3, VOLVO VDS-2, MACK EO-M PLUS, CUMMINS CES-20077/8, MAN M-3275, RVI –RLD, SCANIA LD, DDC Oil Category-2. Zatwierdzony przez DAIMLER CHRYSLER AG. |
Kanister 4x 5l Puszka 20kg Beczka 185kg Beczka 860kg |
MC-8576 | VERKOL TD-MAX | SAE 10W40 Półsyntetyczny olej wielosezonowy do silników Diesla atmosferycznych lub z turbodoładowaniem, do samochodów ciężarowych i autobusów w niekorzystnych warunkach klimatycznych i przy wydłużonych okresach między wymianami oleju (mniej więcej do maksymalnie 100000 km w DAIMLER CHRYSLER w silnikach ACTROS). Jest to smar, który zachowuje swoje właściwości przez wiele sezonów, nawet po długim okresie bez dokonywania zmian. Posiada niezwykłe właściwości ochrony przed utlenianiem, zużyciem, rdzą i korozją, stabilność w wysokich temperaturach. Spełnia specyfikacje: API CF, ACEA E4, VOLVO VDS-2, M.B.-228.5, MAN M-3277, MTU Type-3. Zatwierdzony przez DAIMLER CHRYSLER AG. |
Kanister 4x 5l Puszka 20kg Beczka 185kg Beczka 860kg |
MC-8572 | VERKOPLUS LD | SAE 15W40 Wielosezonowy olej specjalnie opracowany do stosowania w nowoczesnych silnikach Diesla o niskiej emisji spalin (Euro 3). Zastosowanie w szerokim zakresie temperatur otoczenia ciężarówek i autobusów dalekobieżnych, wydłuża czas między wymianami oleju. Spełnia normy jakości: ACEA E7/E5, API CI-4, MAN-3275, VOLVO VDS-3, RVI-RLD/RLD-2, Global DHD-1, Mack EO-M PLUS, Typ MTU - 2, Cummins 20076/77/78. Certyfikaty: MB-Approval 228.3 Dostępny również w wersji o lepkości 20W50. |
Kanister 4x 5l Puszka 20kg Beczka 185kg Beczka 860kg |
MC-8577 MC-8578 MC-8579 MC-8563 MC-8564 MC-8565 | MAXIDIESEL SHPD 15W40 MAXIDIESEL SHPD 20W40 MAXIDIESEL SHPD 20W50 MAXIDIESEL SHPD-50 MAXIDIESEL SHPD-40 MAXIDIESEL SHPD-30 |
SAE 30/40/50/15W40/20W40/20W50 Olej do dużych mocy, do silników wysokoprężnych atmosferycznych lub turbodoładowanych pracujących w najcięższych warunkach. Posiada właściwości antykorozyjne, przeciw rdzy, utleniające, przeciwpieniące, wysoki poziom ochronny, wysoki poziom detergentu co powoduje czystsze komory spalania i dłuższą żywotność. Spełnia specyfikacje: ACEA E2/B3, M.B.-228.1, MIL-L-2104 E, MAN-271, API CH-4/CF dla 15w40, VOLVO VDS-2, API CG-4 dla 20w40 i 20w50. Zatwierdzony przez: DAIMLER CHRYSLER AG. |
Kanister 4x 5l Puszka 20kg Beczka 185kg Beczka 860kg |
SKRZYNIE BIEGÓW I DYFERENCJAŁY | |||
MC-8500 MC-8501 MC-8502 MC-8503 | ENGRANAJES EP 80W90 ENGRANAJES EP-140 ENGRANAJES EP-90 ENGRANAJES EP-80 |
SAE 80/90/140/80W90 Olej do skrzyni biegów, dyferencjałów i końcówek napędów zgodnych z API GL-4 i oraz na wysokie ciśnienia. Zalecany do manualnych skrzyń biegów montowanych w pojazdach następujących marek: MERCEDES, MAN, PEGASO, VOLVO, RENAULT (STEYR gearbox) i DAF (ZF gearbox). Sklasyfikowany wg: MIL-L-2105, API GL-4 i ZF TE ML 02/08. |
Kanister 4x 5l Puszka 20kg Beczka 185kg Beczka 880kg |
MC-8513A MC-8513B MC-8513C MC-8513D MC-8513E MC-8513F | VERKOL GT-7 85W140 VERKOL GT-7 80W90 VERKOL GT-7 75W VERKOL GT-7-140 VERKOL GT-7-90 VERKOL GT-7-80 |
SAE 80/90/140/75W/80W90/85W140 Olej do przekładni, skrzyń biegów, mechanizmów różnicowych i napędów, które wymagają EP. Specjalnie zalecany do dyferencjałów, wspomagania układów kierowniczych i mechanizmów różnicowych następujących marek: RENAULT, MERCEDES, IVECO, VOLVO, DAF, SCANIA, MAN i PEGASO, pamiętając o odpowiedniej lepkości produktu. Sklasyfikowany wg: MIL-L-2105 B/C/D i API GL-5. |
Kanister 4x 5l Puszka 20kg Puszka 45kg Beczka 185kg Beczka 880kg |
MC- | VERKOL GT-8 | SAE 75W90 100% syntetyczny olej wielosezonowy do wszystkich typów skrzyń biegów, przekładni i mechanizmów różnicowych z ostatnich generacji pojazdów ciężarowych i osobowych, w których tego typu olej jest wymagany. Spełnia specyfikacje: API GL-5/GL-4 dla 75w90, API MT-1, MIL-PRF-2105E, MAN 3343, SCANIA STO 1.0, MACK-GO-J, ZF TE-ML 02B, 05B, 07A, 08A, 16F, 17B. |
Puszka 20kg Beczka 185kg |
MC- | VERKOL ZF-7 SINTETICO | SAE 75W80 Połączony z syntetycznych płynów, z dodatkami najbardziej nowoczesnych i zaawansowanych stabilnych polimerów. Ta bardzo specjalna mieszanka uzyskała znakomite wyniki w autobusach i samochodach ciężarowych lekkich lub ciężkich, odstępy między wymianami nawet do 300.000 tys. km lub dwa lata użytkowania, szczególnie zalecany do wszystkich typów samochodowych przekładni wymagających tego typu smaru. Spełnia wymagania API GL-4 stopnia 75w80, ZF TE-ML-02 D, Z-3 MAN 341, Volvo-97305 i Eaton. Ten produkt jest specjalnie dedykowany do samochodów ciężarowych: RENAULT ZF 5S200, ZF6S300, ZF S5-42, ZF 9S109, ZF 16S EATON 4106 i EATON 8209. |
Puszka 20kg Beczka 185kg |
MC-8504 | SALDUBA LS 80W90 SALDUBA LS-90 | SAE 90 i 80W90 Olej smarujący specjalnie przeznaczony do dyferencjałów, o ograniczonym poślizgu, gdzie używanie złego oleju powoduje wibracje i hałas wewnątrz dyferencjału ze względu na duże tarcia wytwarzane przy niskich prędkościach, przy wysokim momencie obrotowym. Zalecany do terenowych wywrotek w kopalniach, kamieniołomach czy budownictwie. Specjalnie polecany dla: HANOMAG, ORENSTEIN & KOPPEL, LIEBHERR, FIAT-ALLIS i MASSEY FERGUSON, w których ten poziom jakości jest wymagany. Spełnia następujące specyfikacje: API GL-5, MIL-L-2105 C/D, BORG-WAGNER i SALISBURY. |
Puszka 20kg Beczka 185kg |
MOTOCYKLE | |||
MC- | VERKOL 2 TX | SAE 15W30 Półsyntetyczny płyn do silników benzynowych dwusuwowych typu quick-mix. Nowoczesne silniki dwusuwowe zaprojektowane przez producentów, którzy stosują najnowsze rozwiązania techniczne (wtrysk powietrza i katalizatory), wymagają od smarów maksymalnej wydajności, co stanowi wzrost bezpieczeństwa i maksymalny czas użycia tego sprzętu. VERKOL 2 TX ma bardzo niską zawartość popiołu, ogranicza spaliny i minimalizuje wpływ na środowisko. Spełnia specyfikacje: ISO-L-EGC, TISI, JASO-FC, PIAGGIO-SI. |
|
HYDRAULIKA I PRZEKŁADNIE | |||
MC-8521A MC-8521B MC-8521C MC-8521D MC-8521E MC-8521F MC-8521G |
VESTA HLP-15 VESTA HLP-22 VESTA HLP-32 VESTA HLP-46 VESTA HLP-68 VESTA HLP-100 VESTA HLP-150 |
ISO VG 15, 22, 32, 46, 68, 100, 150 Płyn hydrauliczny o wysokiej stabilności termicznej, dobre własności oddzielania, zabezpiecza przed zużyciem, korozją, utlenianiem i rdzą. Jest to również bezpopiołowy olej, doskonała filtracja. Zalecany dla większości hydraulicznych ładowarek i wywrotek, hydraulicznych systemów autobusowych oraz przekładni kierowniczych samochodów ciężarowych TIR, które nie wymagają oleju typu AS. Inne ważne zastosowania obejmują hydrauliczne systemy wózków widłowych, paletyzatorów, żurawi wieżowych i platform (ZEPRO) itp. Olej w kolorze czerwonym dla HIAB-VALMAN. Spełnia następujące wymogi i specyfikacje: DIN 51524 Part II HLP, AFNOR NFE 48 603-HM, ISO 6743/4 L-HM, DENISON HF, CINCINNATI MILACRON-P. Zalecany przez MANNESMANN REXROTH i LIEBHERR. |
Puszka 20kg Puszka 45kg Beczka 185kg Beczka 880kg |
MC- | VESTA AS-A | Płyn o wysokiej stabilności przed degradacją, doskonała odporność na korozję i utlenianie oraz niskie powstawaniu osadów. Idealny do systemów hydraulicznych układów napędowych, przekaźników momentu obrotowego, przekładni automatycznych i półautomatycznych oraz do wspomagań przekładni kierowniczych. Zalecany do przekładni kierowniczych wszystkich typów samochodów ciężarowych, zarówno międzynarodowych TIR jak i transportu lokalnego. Sklasyfikowany wg: G.M. Type A Suffix A, Dexron I, ALLISON C-3. |
Puszka 20kg Beczka 185kg |
MC- | VESTA TD-2 | Płyn o wysokiej stabilności przed degradacją, doskonała odporność na korozję i utlenianie i zabezpiecza przed powstawaniem osadów. Idealny do wspomagania kierownicy, automatycznych skrzyni biegów, przekładni automatycznych i przekaźników momentu obrotowego, które wymagają smarowania zgodnego ze specyfikacjami zGMDEXRON II D, w szczególności nadaje się do przekładni kierowniczych większości wywrotek. Zgodny ze specyfikacjami DEXRON II D. |
Kanister 4x 5l Puszka 20kg Puszka 45kg Beczka 185kg Beczka 880kg |
MC- | VESTA TD-3 | Płyn szczególnie zalecany do automatycznych skrzyni biegów, które wymagają specyfikacji GM DEXRON III. Ze względu na fakt, że jest bardzo odporny na degradację, utleniania i korozję oraz zapobiega powstawaniu osadów - nawet przy bardzo wysokich temperaturach, musi on być stosowany w układach kierowniczych, systemach przesyłowych i przekaźnikach momentu obrotowego, które potrzebują oleju tego stopnia jakości. Posiada następujące normy i specyfikacje: G.M. DEXRON-III AUTOMATIC TRANSMISSION FLUID, M.B.-236.9, ALLISON C-4, MERCON, Z.F. TE-ML-14, VOITH G-607. |
Puszka 20kg Beczka 185kg |
SMARY | |||
MC-8441 | VITALIA-BF | Punkt kroplenia: 290°C, NLGI=3 VITALIA-BF to smar specjalnie opracowany do smarowania osi skrzynek i elektrycznych hamulców samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów, a także wszystkich typów łożysk tocznych. Zaleca się częstotliwości wymiany na ok. 1000000km. Żywotność, ASTM D-3527, (160ºC/1000 rpm.), 120h. |
Kartusz 24x400g Puszka 12x2kg Puszka 4x5kg Puszka 18kg Puszka 45kg Beczka 185kg |
MC-8411 | ASTURUS-2 | Punkt kroplenia: 203°C, NLGI=2 Smar do wszystkich typów łożysk tocznych (kulkowe, cylindrowe, stożkowe, igłowe, itp.), które działają w niskiej temperaturze od 35 do 120°C. Szczególnie wskazany dla mechanizmów umiarkowanie wibracyjnych, pozwalający na pracę w wodzie. Aby całkowicie wypełnić wsparcie łożyska, z wyjątkiem silnie wibrujących urządzeń. Wybrany przez SKF. Jest on zgodny z SKF ROF Test (120°C/10000 rpm) C50> 660 godzin. |
Kartusz 24x400g Puszka 4x5kg Puszka 18kg Puszka 45kg Beczka 185kg |
MC-8460 | MOLYBDAL-2 | Punkt kroplenia: 190°C, NLGI=2 Smar litowy z dodatkami EP i dwusiarczku molibdenu, doskonała wytrzymałość mechaniczna, dobre cechy ochronne i przeciwzużyciowe, odporny na ekstremalne ciśnienia. Sklasyfikowany wg: DIN 51502: KPF 2K-20. |
Kartusz 24x400g Puszka 4x5kg Puszka 18kg Puszka 45kg Beczka 185kg |
MC-8466 | ATLANTA | Punkt kroplenia: 300°C, NLGI=2 Półsyntetyczny smar z dodatkiem dwusiarczku molibdenu i EP, doskonale przyczepny, wodoodporny i ochronny. Specjalnie wskazany do ciągników siodłowych w celu zapobiegnięciu przesunięcia przyczepy od ciągnika. Jest odpowiedni do każdego mechanizmu przy bardzo wysokich obciążeniach, przy niskich i zmiennych prędkościach w niezwykle trudnych warunkach pracy. Zgodny ze specyfikacjami: ISO 6743-9-L-X-AEIB 2 i DIN 51825 KPF-2-P-10. |
Kartusz 24x400g Puszka 12x2kg Puszka 4x5kg Puszka 18kg Puszka 45kg Beczka 185kg |
MC-8422 | VERKOL EPX | Punkt kroplenia: 200°C, NLGI=2 Smar do wszystkich rodzajów mechanizmów i łożysk pracujących pod dużym obciążeniem. Posiada doskonałą stabilność mechaniczną i odporność na wodę, właściwości przeciwzużyciowe i odporność na wysokie ciśnienia. |
Kartusz 24x400g Puszka 4x5kg Puszka 18kg Puszka 45kg Beczka 185kg |
MC- | RHENUS-7027 | Punkt kroplenia: 170°C, NLGI=00 Smar płynny do stosowania w centralnych układach smarowania samochodów ciężarowych. Łatwo pompowalny, nawet w niskich temperaturach, zakres temperatur od -50 do +100°C. Spełnia specyfikacje: Mercedes-Benz Aktiengesellschaft DBL - 6833.00, WILLY WOGEL, ING. K. HAUPTMANN. |
.
MCPOLSKA.PL Sp. z o.o. S.k, ul.Wschodnia 5a, 62-080 Swadzim, tel/fax: +48-61-822-65-61 biuro@mcpolska.pl
do góry